Przejdź do głównej zawartości

Assasins Creed pirates za free i premiera Counter Spy na androidzie.

Gdyby ktoś z was jeszcze nie grał w swoiste wprowadzenie do świata Assassin's Creed: Rogue to teraz jest najlepsza okazja. Bo gra Assassin's Creed Pirates pirates dostępna jest za darmo w google play. Od razu uprzedzam :) można pograć a i owszem przez pierwsze kilkanaście godzina gra nie nuży dopiero później następuje syndrom powtarzalności misji i choroby morskiej. Za grę nasze kochane Ubi życzy sobie 19 złotych cena jak na mój gust zbyt wygórowana ale za free darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby.

Drugim bonusem jaki udało mi się wyszperać jest premiera na androidzie i IOS gry Counter Spy. Gdyby komuś było żal wydawać prawie 5 dyszek na grę na 6/10 to polecam zakupić w promocyjnej premierowej cenie za 16 zeta na anroida i 19 na IOS. Zawsze to 30 dychy w kieszeni.
Pozdrawiam i miłego grania na kibelku.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje top 100 na Commodore 64 odcinek 4/4

I to już ostatni odcinek wspomnień zapraszam

Top 100 na C64 odcinek 1

Ze względu na to, że na komodę wyszło kilka tysięcy gier ranking swój przedstawiam alfabetycznie. Zrobienie rankingu punktowego zajęłoby kilka lat tak więc jest od A do Z. Moje najlepsze gry C64. (numeracja nie ma nic do rzeczy z miejscem na liście)

Najdroższe gry na playstation 1 - stan na 2016 rok.

Wiem, że lista jest niekompletna ale ja również nie wiem wszystkiego. Starałem się wybrać te najbardziej skrajne przykłady najdroższych gier na ps1. Brałem pod uwagę tylko gry w wersji PAL. Do tego dodałem jeszcze ilość sprzedanych egzemplarzy. Jeśli chodzi o tak dyskusyjne ceny to są to ceny tylko za egzemplarze bardzo dobrze zachowane. Ja wiem, że każdą z tych gier da się kupić taniej ale cena to kwestia umowna i tak jak napisałem dotyczy tylko egzemplarzy w stanie idealnym. Miłej lektury do kawy...jedziemy.