Przejdź do głównej zawartości

TO Miała Być RewelacjA I Dobra gra alE Rewelacji nie ma.

Odświeżona edycja miała być restartem serii wprowadzenie powiewu świeżości ale tak na prawdę otrzymaliśmy zmiksowanego odgrzewanego kotleta ubranego w poprawną oprawę graficzną.
Od samego początku dużo się dzieje i dzieje się do końca, ale ze starego dobrego Tomb Raidera pozostało tylko wspinanie się po ścianach, cała reszta to:
1) Chowanie się za osłonami zaczerpnięte z Gears of War.
2) Strzelanie do przeciwników żywcem wyciągnięte z Max Payne 3.
3) System rozwoju postaci i broni przypominający ten z Far Cry 3.
4) Sekwencje akcji rodem z Uncharted.
5) Poziom zagadek rodem z Resident Evil 6.
6) No i skakanie i skradanie się niczym w Assassins Creed 3.

Jak więc zdążyliście zauważyć gra ta jest zlepkiem ściągniętych pomysłów z innych gier. Taki zmiksowany kotlecik, który wciska się nam jako restart kultowej serii. Po Tomb Raiderze spodziewałem się wszystkiego ale nie tego, że z gry przygodowej zrobią strzelaninę z elementami wspinaczki. Wielki fail. Dobrze chociaż, że przeciwnicy są nieco sprytniejsi od tych z Bioshock Infinite.
Jedynym elementem jaki zasługuje na pochwałę to jak zwykle jest strona graficzna i rewelacyjny polski głos Lary Croft.

Jeszcze słówko o zagadkach.
Ze starego Tomb Raidera pozostały tylko misje poboczne w postaci odkrywania ukrytych skarbów, tam trzeba trochę pomyśleć ale tylko trochę bo są to w miarę proste zagadki. Szkoda, że cała gra nie jest skonstruowana z takich mini zagadek, a tak mamy kolejny ogłupiający dzieciaki produkt.

I kończąc zacytuję klasyka:
Gdzie się podziały te Tomb Raidery, gdzie są zagadki z taaamtych lat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje top 100 na Commodore 64 odcinek 4/4

I to już ostatni odcinek wspomnień zapraszam

Najdroższe gry na playstation 1 - stan na 2016 rok.

Wiem, że lista jest niekompletna ale ja również nie wiem wszystkiego. Starałem się wybrać te najbardziej skrajne przykłady najdroższych gier na ps1. Brałem pod uwagę tylko gry w wersji PAL. Do tego dodałem jeszcze ilość sprzedanych egzemplarzy. Jeśli chodzi o tak dyskusyjne ceny to są to ceny tylko za egzemplarze bardzo dobrze zachowane. Ja wiem, że każdą z tych gier da się kupić taniej ale cena to kwestia umowna i tak jak napisałem dotyczy tylko egzemplarzy w stanie idealnym. Miłej lektury do kawy...jedziemy.

Top 100 na C64 odcinek 1

Ze względu na to, że na komodę wyszło kilka tysięcy gier ranking swój przedstawiam alfabetycznie. Zrobienie rankingu punktowego zajęłoby kilka lat tak więc jest od A do Z. Moje najlepsze gry C64. (numeracja nie ma nic do rzeczy z miejscem na liście)