Przejdź do głównej zawartości

Bioshock Infinite

Miałem nie przyjemność przetestować ten tytuł niedawno. To miał być must have, gra roku itp. wyszło tak jak wyszło. Zamiast pięknej przygody dostaliśmy debilny shooter z przeciwnikami bez inteligencji. Bioshock otrzymuje ode mnie miano scrollowanego shootera 3d. Wszystkie walki wyglądają tak samo i wszyscy przeciwnicy są tak samo głupi. Gra zaskoczyła tylko pod jednym względem, pod względem naszej towarzyszki. Znów fail bo tylko w cutscenkach jest fajnie reszta to tylko oskryptowany program. Mimo szumnych zapowiedzi gra ta jest klapą na całej linii. Programiści podniecając się całą otoczką i tworząc ją z niezwykłym trzeba przyznać zaangażowaniem, zapomnieli o rozgrywce. Rozgrywka to stary dobry Doom. Przeciwnicy wchodzą nam pod lufę i bardzo szybko giną. Chyba jacyś samobójcy. W każdym razie polecam poprzednie dwie części a jeśli jesteście ich fanami to radzę nie grać w Bioshock Infinite. Następny będzie failowy "nowy" Tomb Raider.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje top 100 na Commodore 64 odcinek 4/4

I to już ostatni odcinek wspomnień zapraszam

Najdroższe gry na playstation 1 - stan na 2016 rok.

Wiem, że lista jest niekompletna ale ja również nie wiem wszystkiego. Starałem się wybrać te najbardziej skrajne przykłady najdroższych gier na ps1. Brałem pod uwagę tylko gry w wersji PAL. Do tego dodałem jeszcze ilość sprzedanych egzemplarzy. Jeśli chodzi o tak dyskusyjne ceny to są to ceny tylko za egzemplarze bardzo dobrze zachowane. Ja wiem, że każdą z tych gier da się kupić taniej ale cena to kwestia umowna i tak jak napisałem dotyczy tylko egzemplarzy w stanie idealnym. Miłej lektury do kawy...jedziemy.

Top 100 na C64 odcinek 1

Ze względu na to, że na komodę wyszło kilka tysięcy gier ranking swój przedstawiam alfabetycznie. Zrobienie rankingu punktowego zajęłoby kilka lat tak więc jest od A do Z. Moje najlepsze gry C64. (numeracja nie ma nic do rzeczy z miejscem na liście)