Przejdź do głównej zawartości

Targowisko sezon 2 odcinek 1

Jako, że pogoda dopisała postanowiłem rozpocząć nowy sezon #targowiska dnia 26 marca 2017 roku.
Godzina 7:00, niedziela, ruch dość spory. Pogoda dopisała mimo mroźnego poranka. Stoisk jak i ludzi dość sporo choć zawiodła jedna Pani, która zawsze zaskakiwała grami na PlayStation 2 kupionymi w Holandii.




Rekonesans zaczął się standardowo od przejrzenia sprawdzonych już punktów. Niestety owe punkty zawiodły i trzeba było zagłębić się w głębsze dungeony. Zaczęło się od przeglądania pudeł i jest...Gran turismo 3 komplet w pudełku, odpuściłem sobie ten zakup bo swoją premierówkę już mam a zarobić to na tym się nie da.

Nieco zrezygnowany obszedłem wszystko dwa razy i spotkałem znów kobietę i jej tajemniczą reklamówkę. I co ? i się nie zawiodłem bo na samym dnie leżała sobie Yakuza 2 (fot.)
Postanowiłem jeszcze raz przejść się i natrafiłem na gościa, który dopiero co się rozkładał. Nie mogłem się powstrzymać i kupiłem dwie gry, na które polowałem od dłuższego czasu, a mianowicie NFS i The Darkness 1.




Stwierdziłem, że zaczynam mieć fart tak więc zapuściłem się w korytarz poboczny, który odwiedzam dość rzadko i to okazało się kolejnym strzałem w dziesiątkę. Było tam kartonowe pudełko a w nim: Metal Gear Solid, Parasite Eve 2, Medievil i Super Puzzle Fighter 2 Turbo. Po prostu oczom nie wierzyłem, ale wiecie jak to jest, trzeba sprawdzić towar. Otóż w pudełku Metal Gear Solid znajdowała się gra z komputer świata, Parasite Eve 2 było po niemiecku i miało tylko płytę nr 2, Medievil był pusty w środku natomiast SPF2T było piękne i kompletne (fot) - "łykłem".



Na odchodne wymieniłem Street fighter 4 na Blazblue - nie powiem, ze gra jakaś wybitna ale dla fanów mangi i anime jak znalazł.



Nie powiem aby pierwsza wizyta w nowym sezonie była jakaś rewelacyjna ale jakiś towar był. Oby dalej było lepiej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje top 100 na Commodore 64 odcinek 4/4

I to już ostatni odcinek wspomnień zapraszam

Top 100 na C64 odcinek 1

Ze względu na to, że na komodę wyszło kilka tysięcy gier ranking swój przedstawiam alfabetycznie. Zrobienie rankingu punktowego zajęłoby kilka lat tak więc jest od A do Z. Moje najlepsze gry C64. (numeracja nie ma nic do rzeczy z miejscem na liście)

Najdroższe gry na playstation 1 - stan na 2016 rok.

Wiem, że lista jest niekompletna ale ja również nie wiem wszystkiego. Starałem się wybrać te najbardziej skrajne przykłady najdroższych gier na ps1. Brałem pod uwagę tylko gry w wersji PAL. Do tego dodałem jeszcze ilość sprzedanych egzemplarzy. Jeśli chodzi o tak dyskusyjne ceny to są to ceny tylko za egzemplarze bardzo dobrze zachowane. Ja wiem, że każdą z tych gier da się kupić taniej ale cena to kwestia umowna i tak jak napisałem dotyczy tylko egzemplarzy w stanie idealnym. Miłej lektury do kawy...jedziemy.