Przejdź do głównej zawartości

Grający rodzic odcinek 3 - dlaczego gram na androidzie.

Próbowałem ostatnio odpowiedzieć sobie na pytanie: kto gra na androidzie lub IOS-ie ?
Doszedłem do pewnych konstruktywnych wniosków podczas przemyśleń na tronie. Otóż na granie na androidowym i IOS-owym systemie mają czas tylko ludzie z syndromem - "Wiecznie zajęty".
Umówmy  się, granie na poważnie wymaga czasu, trzeba się wciągnąć wczuć w historię świata przedstawionego. Z syndromem "wiecznie zajętego" nie ma o tym mowy. Gracze z innym syndromem "jeszcze jeden poziom" wiedzą o czym mowa. Nam nie wystarczy rozegrać jednego  meczu dziennie w FIFIE, nam nie wystarczy jeden wyścig dziennie w Gran Turismo. My gracze z krwi i kości musimy rozegrać 30 spotkań i przejechać 30 wyścigów, żeby móc spokojnie zasnąć. Alkoholik by powiedział, że to wcale nie jest uzależnienie no cóż po części można się z tym zgodzić. Dlatego właśnie wolę zaspokoić swoje growe żądze zwykłą prostą grą, którą można pobawić się kiedy dziecko urządza sobie półgodzinną drzemkę. Nie ma sensu grać w tytuł klasy A na pececie lub konsoli kiedy po intro i samouczku trzeba kontynuować wychowywanie. Z resztą przemęczenie ostatnio daje o sobie znać i nie wystarcza te 6 godzin snu. W tytuły klasy A pobawię się kiedy w moje łapy wpadnie PS4. Na razie nawet na PS4 nie ma w co grać - kiedy to piszę wszystkie premiery zapowiadane są dopiero za rok. Mówię tu o Gran Turismo, Tekkenie, Soul Calibur, Metal Gear Solid czy Final Fantasy. 2014 rok stanowi swoiste przyzwyczajanie nas do nowej konsoli i odzwyczajenie nas od poprzedniej generacji dlatego warto wykorzystać ten okres oczekiwania i pobawić się czymś zupełnie innym.
Pozdrawiam i do przeczytania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje top 100 na Commodore 64 odcinek 4/4

I to już ostatni odcinek wspomnień zapraszam

Top 100 na C64 odcinek 1

Ze względu na to, że na komodę wyszło kilka tysięcy gier ranking swój przedstawiam alfabetycznie. Zrobienie rankingu punktowego zajęłoby kilka lat tak więc jest od A do Z. Moje najlepsze gry C64. (numeracja nie ma nic do rzeczy z miejscem na liście)

Najdroższe gry na playstation 1 - stan na 2016 rok.

Wiem, że lista jest niekompletna ale ja również nie wiem wszystkiego. Starałem się wybrać te najbardziej skrajne przykłady najdroższych gier na ps1. Brałem pod uwagę tylko gry w wersji PAL. Do tego dodałem jeszcze ilość sprzedanych egzemplarzy. Jeśli chodzi o tak dyskusyjne ceny to są to ceny tylko za egzemplarze bardzo dobrze zachowane. Ja wiem, że każdą z tych gier da się kupić taniej ale cena to kwestia umowna i tak jak napisałem dotyczy tylko egzemplarzy w stanie idealnym. Miłej lektury do kawy...jedziemy.