Grudzień 1994 r.
Pojawia się SEGA SATURN wszyscy popadli w koci zachwyt nad nowym rodzajem jakości graficznej ale tutaj pojawiły się małe zgrzyty bo wydawcy nie są przygotowani na nowe doznania wizualne i z uporem maniaka wciskają gawiedzi, że ich gry w życiu nie dobiją do 1080p. Przede wszystkim skarżą się na skomplikowaną strukturę sprzętu i zapowiada cięcia w swoich finalnym produkcie aby ten poszedł w 1080p i 60fps. Nowa era gier 3D staje na rozdrożu. Bo ponoć SEGA na szybcika dokonała zmian harłeru aby ten pociągnął grafikę 3D.
Sony nie pozostaje w tyle i odpowiada ciosem w nery wypuszczając Playstation. Chwali się przy tym mocno, że ich sprzęt będzie przyjazny dla developerów i z całą pewnością zdoła on pociągnąć FullHD w 60fpsach.
Ale
problemy dopiero miały nadejść. Okazało się bowiem, że Virtua Fighter
został wykastrowany z trybu story, który będzie można dokupić sobie w
formie DLC. Dodatkowo gra gubi framerate i działa w 720p - w dalszym
ciągu winę zrzuca się na skomplikowany hardware. W ramach rekompensaty
klienci, którzy złożyli preorder na Saturna będą mogli ściągnąć sobie z
SEGA network za darmo wybraną grę a będzie to: Panzer Dragon, Clockwork
Knight lub Daytona USA. Ale w zamian nie będą rościć sobie prawa do
odszkodowania.
Tymczasem
w obozie Sony zawrzało po tym jak okazało się, że Ridge Racer zawiera
poważny błąd uniemożliwiający grę po sieci. W ramach rekompensaty
preorderowcy dostaną trzy dodatkowe samochody i zmienne warunki
pogodowe.
1995 - problemów ciąg dalszy
Time Crisis nie będzie obsługiwało DualShocka 1 tak więc wszyscy, którzy zdecydują się na zakup gry będą musieli zapłacić dodatkowe 200 zł za pistolet. Sony przeprasza swoich użytkowników i obiecuje wydanie w najbliższym czasie stosownego patcha.
Ale są i dobre wiadomości Rayman na Saturna działa w 1080p i 60fps ale to przecież gra 2D.
Tymczasem
wydawca Twisted Metal zapowiedział 3 pakiety DLC w skład, których wejdą
odpowiednio po 3 trasy 2 auta i 2 rodzaje broni. Każde DLC po 45 zł w
bundlu 100 zł.
1996 - sytuacja się zaognia
Panzer Dragon Zwei nie działa płynnie i gubi tekstury. Stosowny patch zajmujący 1200 MB podobno już jest do pobrania z SEGA network
Wychodzi
Crash Bandicoot, który na dzień dobry każe sobie pobrać 400 MB patch
poprawiający system kolizji z obiektami. Autorzy zapowiedzieli DLC w
postaci nowych ciuszków i umiejętności naszego bohatera. Dzięki ich
pobraniu ukończenie gry będzie prostsze bo od razu dostaniemy
umiejętności, które i tak będziemy musieli zdobyć w trakcie gry. Skusisz
się ?
Ludzie masowo pozywają Fox Interactive za Die Hard Trilogy - rzekome trzy gry w jednej okazały się jedną grą z dwoma płatnymi DLC. W dodatku gra wyjdzie w trzech odcinkach w odstępie pół roku każdy.
1997 - ehh te nowe konsole 3D
Pojawia się Final Fantasy 7, którego bolączką stają się mikropłatności (podobno bez płacenia nie da się ukończyć gry), otóż specjalne umiejętności bohaterów, czary i summony można kupić jedynie w PSN. Nie są one możliwe do zdobycia w trakcie gry. Znów posypały się gromy. Aby złagodzić sytuację Sony przygotuje pakiet DLC do pobrania za promocyjną kwotę dla preorderowców.
Crash Bandicoot 2 ukaże się na premierę z wyciętą zawartością - tak stwierdził nasz detektyw po zapoznaniu się z tytułem. Otóż etapy jeżdżone i latane zostaną udostępnione w DLC.
Pojawia się Gran Turismo z autami premium i standard. Uwaga aut standard nie można będzie tuningować. No chyba, że wykupi się DLC upgradujące standardowe samochody do premium.
1998 - Resident Evil 2 i dwie kampanie - mogło by się to okazać super wiadomością gdyby nie fakt, że kampania Leonem będzie dostępna w formie płatnego dodatku.
SEGA po wydaniu niedorobionego Panzer Dragon Saga ogłosił bankructwo.
1999
Metal Gear Solid zostaje wydane a wraz z nim pakiet ponad setki VR Missions jako DLC, które preorderowcy otrzymają 50% taniej.
Zostaje wydane Final Fantasy 8 oraz DLC w postaci gry karcianej.
Dzięki zyskom z DLC powstają kontynuacje Residenta, Tomb Raider oraz Spyro.
Ludzie przebąkują coś o PS2.
2000
PS2 zostaje oficjalnie zapowiedziane - na launchtitles dostaniemy Crash Bandicoot remastered, Tomb raider 3 definitive edition a także Resident Evil 3 Mercanaries pack. Dodatkowo z nowych IP Ratchet & Clank a także Gran Turismo 3, które się obsuwa bo jest nadal w produkcji a prawdopodobny termin wydania to 2006 rok.
To pierwszy launch konsoli bez wyścigów: EA zapowiedziało, że już pracuje nad sieciowym wyścigami NFS: Drive Club.
Microsoft wkracza na rynek konsol i wypuszcza Xboxa - serwisy toną od porównań frameratu i szegółowości tekstór na twarzach polskich piłkarzy w Fifie 2001.
przyszłość grania nie zapowiada się za różowo a ataki hackerów na Sony i Microsoft powodują masowy wykup GameCubów z pólek sklepowych.
koniec części pierwszej i ostatniej
Pojawia się SEGA SATURN wszyscy popadli w koci zachwyt nad nowym rodzajem jakości graficznej ale tutaj pojawiły się małe zgrzyty bo wydawcy nie są przygotowani na nowe doznania wizualne i z uporem maniaka wciskają gawiedzi, że ich gry w życiu nie dobiją do 1080p. Przede wszystkim skarżą się na skomplikowaną strukturę sprzętu i zapowiada cięcia w swoich finalnym produkcie aby ten poszedł w 1080p i 60fps. Nowa era gier 3D staje na rozdrożu. Bo ponoć SEGA na szybcika dokonała zmian harłeru aby ten pociągnął grafikę 3D.
Sony nie pozostaje w tyle i odpowiada ciosem w nery wypuszczając Playstation. Chwali się przy tym mocno, że ich sprzęt będzie przyjazny dla developerów i z całą pewnością zdoła on pociągnąć FullHD w 60fpsach.
Time Crisis nie będzie obsługiwało DualShocka 1 tak więc wszyscy, którzy zdecydują się na zakup gry będą musieli zapłacić dodatkowe 200 zł za pistolet. Sony przeprasza swoich użytkowników i obiecuje wydanie w najbliższym czasie stosownego patcha.
Ale są i dobre wiadomości Rayman na Saturna działa w 1080p i 60fps ale to przecież gra 2D.
1996 - sytuacja się zaognia
Panzer Dragon Zwei nie działa płynnie i gubi tekstury. Stosowny patch zajmujący 1200 MB podobno już jest do pobrania z SEGA network
Ludzie masowo pozywają Fox Interactive za Die Hard Trilogy - rzekome trzy gry w jednej okazały się jedną grą z dwoma płatnymi DLC. W dodatku gra wyjdzie w trzech odcinkach w odstępie pół roku każdy.
Pojawia się Final Fantasy 7, którego bolączką stają się mikropłatności (podobno bez płacenia nie da się ukończyć gry), otóż specjalne umiejętności bohaterów, czary i summony można kupić jedynie w PSN. Nie są one możliwe do zdobycia w trakcie gry. Znów posypały się gromy. Aby złagodzić sytuację Sony przygotuje pakiet DLC do pobrania za promocyjną kwotę dla preorderowców.
Crash Bandicoot 2 ukaże się na premierę z wyciętą zawartością - tak stwierdził nasz detektyw po zapoznaniu się z tytułem. Otóż etapy jeżdżone i latane zostaną udostępnione w DLC.
Pojawia się Gran Turismo z autami premium i standard. Uwaga aut standard nie można będzie tuningować. No chyba, że wykupi się DLC upgradujące standardowe samochody do premium.
1998 - Resident Evil 2 i dwie kampanie - mogło by się to okazać super wiadomością gdyby nie fakt, że kampania Leonem będzie dostępna w formie płatnego dodatku.
SEGA po wydaniu niedorobionego Panzer Dragon Saga ogłosił bankructwo.
1999
Metal Gear Solid zostaje wydane a wraz z nim pakiet ponad setki VR Missions jako DLC, które preorderowcy otrzymają 50% taniej.
Dzięki zyskom z DLC powstają kontynuacje Residenta, Tomb Raider oraz Spyro.
Ludzie przebąkują coś o PS2.
2000
PS2 zostaje oficjalnie zapowiedziane - na launchtitles dostaniemy Crash Bandicoot remastered, Tomb raider 3 definitive edition a także Resident Evil 3 Mercanaries pack. Dodatkowo z nowych IP Ratchet & Clank a także Gran Turismo 3, które się obsuwa bo jest nadal w produkcji a prawdopodobny termin wydania to 2006 rok.
To pierwszy launch konsoli bez wyścigów: EA zapowiedziało, że już pracuje nad sieciowym wyścigami NFS: Drive Club.
Microsoft wkracza na rynek konsol i wypuszcza Xboxa - serwisy toną od porównań frameratu i szegółowości tekstór na twarzach polskich piłkarzy w Fifie 2001.
przyszłość grania nie zapowiada się za różowo a ataki hackerów na Sony i Microsoft powodują masowy wykup GameCubów z pólek sklepowych.
koniec części pierwszej i ostatniej
Komentarze
Prześlij komentarz